12 způsobů, jak využít behaviorální psychologii k vytvoření ultimátně dokonalého bulárního nesmyslu, který si všichni přečtou, i když vlastně o ničem není.

1) Zaujmout nadpisem! Nadpis vždy musí obsahovat nějaké skandální, negativní či tabuizované slovo. Nejlépe punk (punkový), zrada, chcíplotina, anál nebo poštěvák. Stejně vám jde jen o tom, aby na ten článek klikli a ne, aby si ho přečetli.
 
 2) Fenomén tylových sukní je zpět! je mezi nadpisy totální outsider! To mi důrazně řekla šéfredaktorka ELLE, takže to je pravda.

3) Pokud píšete do lifestylovýcho časáku, tak vám nadpis bez slov jako je trendy, cool, v kurzu, šik nebo zkuste to i vy, taky pošlou do prd*le.

4) Když nevíte pořádně o čem a jak psát, napiště seznam. Ten vám lidi přelouskaj vždycky.

5) S tím souvisí i to, že když vám nadpis začíná číslicí, je to polovina úspěchu.

6)  Musíte ale počítat s tím, že když své čtenáře rozmazlíte jednoduchými seznamy, na obyčejné procítěné články se vám pak vybodnou.

7) FOTKY, FOTKY, VŠUDE FOTKY!

8) Piště to, co chtějí lidi slyšet, ne to, co je pravda. Takže i když se bojím pavouků, tmy a koní, tak raději napíšu, že mám fobii z ořezávátek na kličku, dlouhých nehtů a na koníčka to nikdy nedělám, protože se bojím, že mám u toho dvojitou bradu.

9) Když si myslíte, že už je to moc, že jste něco přehnali, přežeňte to ještě víc.

10) Když nechcete být zvrhlí, buďte aspoň roztomilí. To na pár kámošek taky zabere. Třeba použijte fotku se svým mladším bráchou.

11) Nepiště jen obecný (ne)pravdy. Čerpejte ze zkušeností svých nebo vašich kamarádů. Čím větší pikantnosti, tím lepší. Kamarádi na vás sice potom budou naštvaný, ale tak co.. o jednoho čtenáře míň.

12) Sdílejte své dílo na facebooku a vyvolávejte u svých přátel pocit viny, když si to nepřečtou. "To si říkáš kamarádka, když nemáš pět minut na to, aby sis přečetla můj článek?"

Hodně štěstí s blogováním :-*